روش‌های دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

روش‌های دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

در این صفحه، مجموعه‌ای کامل و بسیار متنوع از عکس‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌ها دیده می‌شود و کاربران با توجه به علائق خود می‌توانند آنها را باز کرده و هر کدام را که تمایل داشتند فالو کنند. الگوریتمی که این صفحه از آن پیروی می‌کند، بر اساس الگوریتم یادگیری ماشینی است. الگوریتم یادگیری ماشینی به اینستاگرام کمک می‌کند تا بر اساس علائق فرد، پست‌ها و صفحاتی که او به آن علاقه دارد، نمایش داده شود. این شبکه اجتماعی پر طرفدار از این توانایی برای بهبود محتواهایی که باید در اختیار کاربر قرار دهد استفاده می‌کند.

خرید شیر اینستاگرام

  • برخلاف فید، متخصصان اینستاگرام این بخش از برنامه را به‌عنوان یک سیستم غیرمنسجم می‌شناسند.
  • در آخرین نسخه از برنامه اینستاگرام، تنها عبارت not interested دیده می شود.
  • به‌طورکلی، باید تمام اقدامات خود را بر اساس علاقه مخاطبان خود انجام دهید.
  • پس در واقع در اقسمت اکسپلور اینستاگرام می توانید محتواهای دیگری که دنبال نمی کنید را ببنید.
  • اما توی صفحه اصلی یا Home اینستاگرام، شما فقط محتواهایی رو می‌بینید که اون‌ها رو فالو کردید.

جهت ورود به اکسپلور اینستاگرام شما به یک اکانت اینستاگرام خوب نیاز خواهید داشت که میتوانید آن را از صفحه خرید پیج اینستاگرام تهیه کنید. اگر تاکنون اکانت‌های مرتبط با صنعت خود و مخاطب هدفتان را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید باید چه نوع محتوایی تولید کنید تا در بخش اکسپلور اینستاگرام حضور داشته باشید. فرض کنید که 10 ماه در بهترین حالت طول بکشد که پیج شما به 10 هزار فالوور برسد. (بسیاری از پیج ها چندین سال فعالیت می کنند و به این عدد نمیرسند) شما می تواند با خرید فالوور اینستاگرام طی چند روز به این تعداد فالوور برسید و پست های خود را در اکسپلور ببینید. شما می توانید با خرید فالوور اینستاگرام این اطمینان را حاصل کنید که پیج شما با سرعت بیشتری وارد اکسپلور اینستاگرام خواهد شد. رفتن به اکسپلور می‌تونه کسب و کار شما در اینستاگرام رو متحول کنه، اما کمترین مزیتی که می‌تونه برای پیج شما داشته باشه، افزایش بازدید و افزایش فالوور اینستاگرام پیج شماست.

پس اینستاگرام خود را باز کنید و در بخش اکسپلور، search را انتخاب نمایید. در این قسمت، می توانید بر اساس اکانت، تگ ها، مکان ها و همینطور محبوب ترین پست ها، جستجو کنید. احتمالا تا اینجا پاسخ خوبی برای سوال چگونه عکس در اکسپلور اینستاگرام بگذاریم گرفته اید. اولین نکته‌ای که باید مد نظر قرار دهید این است که باید محتوای خود را در زمان‌هایی منتشر کنید که فالوورهای شما آنلاین هستند تا بتوانند پست شما را ببینند. برای اینکه محتوای‌تان متناسب با مخاطب‌تان باشد، لازم است بدانید کاربران با چه نوع محتوایی بیشتر تعامل دارند. اما قبل از اینکه گذاشتن عکس در اکسپلور اینستاگرام رو یاد بگیریم چند تا نکته کلیدی می‌خوام بتون بگم.

بنابراین تعداد این پست‌ها را در اکسپلور اینستاگرام شما کاهش خواهد داد. پس یادتان باشد برای استوری هم باید کارهایی انجام داد که بیشتر دیده شود. استوری هایی برگذار کنید که مخاطب می‌پسندد و با آن تعامل برقرار می‌کند. تعداد فالوور هم بی تاثیر نیست هرچه شما تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید تعامل بیشتری هم دارید. برای این که بیشترین میزان تعامل با مخاطبان خود را داشته باشید باید زمان طلایی پست گذاشتن را بر اساس فعالیت مخاطبین هدف خود در اینستاگرام پیدا کنید.

نخستین اطلاعات موثق از طراحی آیفون ۱۵ فاش شد ؛ تغییرات کوچک در راه

در دایرکت با آن‌ها ارتباط بگیرید و سعی کنید که این ارتباط را به صورت مداوم حفظ کنید. از محصولات آن‌ها در استوری خود نام ببرید و به آن‌ها اطلاع دهید. آن‌ها حتماً استوری شما را در بین استوری‌های خود منتشر می‌کنند و به این صورت تعامل کاربران با شما بیشتر خواهد شد.

سعی کنید همیشه اینستاگرام خود را به روز کنید تا از جدیدترین تغییرات و فرمت‌های محتوایی آگاه شوید. مطالعات نشان می‌دهد که بسیاری از مخاطبان اینستاگرام هنوز به فرمت ریلز دسترسی ندارند. اینستاگرام با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه پر از محتوا شده است. برای یافتن سریع محتوای مرتبط، این پلتفرم از طریق بخش اکسپلور خود، پیشنهادات محتوای شخصی‌ را برای کاربران ارائه می‌ دهد. اگر در مورد شما اینطور است، وقت آن رسیده است که صفحه اکسپلور اینستاگرام را با استفاده از گوشی هوشمند خود تغییر دهید یا بازنشانی کنید. همان طور که پیش از این اشاره کردیم دو صفحه اکسپلور اینستاگرام با هم یکسان نیستند؛ زیرا اینستاگرام به علاقه هر کاربر توجه می‌کند و صفحه اکسپلور اینستاگرام او را با محتواهای مناسب طبق سلیقه شخص طراحی می‌کند.

  • در حالی که یک گزینه برنامه Offload وجود دارد ، به سادگی برنامه را حذف می کند و اسناد و داده های آن را به صورت محلی در آیفون ذخیره می کند.
  • بعد از اینکه همه موارد بالا را دنبال کردید، حالا نوبت آپلود کردن پست می رسد.
  • فقط باید تنبلی را کنار بگذارید و شروع به انجام دادن فعالیت هایی که به شما گفته می‌شود کنید.
  • امروزه کاربر ها بی حوصله و تنبل هستند، یعنی فقط از روی پست ها رد می‌شوند.

یکی از بهترین روش‌ها برای تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام، فالو کردن هشتگ دلخواه است. شما می‌توانید موضوعات مورد علاقه خود را در اینستاگرام سرچ کرده و هشتگ‌های مربوط به آن‌ها را دنبال کنید. در نتیجه اینستاگرام تمامی پست‌های مرتبط با هشتگی که شما فالو کرده باشید را در اکسپلور اینستاگرام نشان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام، افزایش فروش است. وقتی فالوورها فقط پست‌ها، محصولات و خدمات شما را می‌بینند، شما با یک جامعه محدود روبرو هستید، به همین خاطر خریدشان هم از شما محدود است. زمانی که شما وارد صفحه اکسپلور می‌شوید، مخاطبانتان نامحدود است و به همین خاطر میزان فروش شما هم به میزان قابل توجهی بیشتر می‌شود.

درواقع یکی از اولویت‌های الگوریتم اینستاگرام برای وارد کردن محتوای شما به صفحه اکسپلور، زمان‌بندی است. با بازدید بالای پست، تعامل یا انگیجمنت پست بالا می‌رود و می‌توانید خیلی راحت به صفحه اکسپلور راه پیدا کنید. پس لازم است تا بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام را با توجه به رفتار کاربران خود پیدا کنید. هیچ شکی نیست که اینستاگرام با تمام وجود دارد از فرمت ریلز حمایت می‌کند و از مخاطبان هم می‌خواهد که از این فرمت استفاده کنند. از این رو اگر می‌خواهید وارد صفحه اکسپلور شوید، حتماً از این فرمت برای تولید محتوا کمک بگیرید.

چگونه در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

خیلی از کاربران و یا کسب و کارها به این فکر می‌کنند که خب آن هایی که در explore اینستاگرام قرار گرفته اند حتما شانس بیشتری نسبت به بقیه داشته اند اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست. فقط باید تنبلی را کنار بگذارید و شروع به انجام دادن فعالیت هایی که به شما گفته می‌شود کنید. محتوایی که در اکسپلور افراد مختلف نشان داده می شود، به نوعی شخصی سازی شده و براساس لایک ها، تعامل ها، صفحات و هشتگ هایی است که افراد دنبال می کنند. مهم‌ترین اولویت الگوریتم اینستاگرام برای نمایش استوری به او در صفحه اکسپلور، علایق کاربر خواهد بود. از هر کاری که می‌توانید برای افزایش تعامل کاربر با محتوایتان انجام دهید، دریغ نکنید تا مخاطبان هدفتان را به دست آورید. تعامل پستی که توی اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشه به شدت بالا میره، و کاربرهای خیلی زیادی پست شما رو خواهند دید و به اون واکنش نشون خواهند داد.

bind چیست ؟ + آموزش تنظیمات و نصب Bind DNS Server در لینوکس centos

اینستاگرام برای این کار از سیستم رتبه‌بندی فید اکسپلور کمک می‌‎گیرد. این فناوری برای طراحی صفحه اکسپلور هر کاربر از منابع اطلاعاتی و سیگنال‌های رتبه‌بندی مختلف استفاده می‌کند. مطالعات آماری نشان می‌دهد که روزانه بیش از 200 میلیون حساب در اینستاگرام هر روز بخش اکسپلور را چک می‌کنند. بیش از نیمی از تمام حساب‌های فعال در اینستاگرام (بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه) حداقل یک بار در ماه بخش اکسپلور حساب خود را چک می‌کنند.

چگونه در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیریم؟ اکسپلور اینستاگرام چیست؟

دنیای امروز متعلق به کسانی است که بتوانند از طریق اینترنت و پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه کنند. در صورتی که تمایل دارید در اینستاگرام به موفقیت برسید، حتماً برای آموزش اینستاگرام زمان بگذارید و ترفندهای فعالیت و فروش در این پلتفرم را یاد بگیرید. امروزه پیج‌های زیادی به فکر ساخت فروشگاه اینستاگرام هستند و محصولات خود را در قالب پست‌های فروشگاهی منتشر می‌کنند. البته محبوبیت این پست‌ها خیلی بیشتر از محتوای موجود در IGTV است؛ زیرا افراد زیادی تمایل دارند که از این بخش دیدن کنند و خرید خودشان را از این قسمت انجام دهند.

از به‌روزرسانی‌های اینستاگرام مطلع باشید تا بفهمید در هر لحظه، کدام قالب‌ها را در اولویت قرار دهید. در ادامه، مزایای اصلی ورود به اکسپلور را به شما معرفی می‌کنیم. اینستاگرام از سیستم رتبه‌بندی برای شخصی‌سازی فید و صفحهٔ کاوشِ هر کاربر استفاده می‌کند؛ الگوریتم این صفحه برای جمع‌آوری سیگنال‌های رتبه‌بندی و تصمیم‌گیری دربارهٔ نمایش‌دادن پست‌ها، به سیستم خاصی متکی است. حالا شاید بخواهید بدانید که چگونه می‌توان به اکسپلور اینستاگرام رسید و باید چه‌کارهایی انجام دهید تا بتوانید به این مرحله برسید. در ادامه، ما برخی از مهم‌ترین اقدام‌هایی که باید برای رسیدن به این صفحه از اینستاگرام انجام دهید را نام می‎بریم.

برای آشنایی با الگوریتم اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم مقاله الگوریتم اینستاگرام را در بلاگ همیار آکادمی مطالعه کنید. کسب و کارها برای به دست آوردن موفقیت، باید ابتدا بازار هدف خود را بشناسند. شناسایی بازار هدف به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید باید چگونه رفتار کرده و پاسخی برای این سوال که چگونه در اکسپلور اینستاگرام پست بگذاریم، پیدا کنید. اجازه دهید مطلب را این طور باز کنیم که هر صفحه‌ای برای آنکه بتوانید تعداد فالورهای خود را افزایش دهد ابتدا باید متوجه شود که بازار هدف به چه نوع محتوایی علاقه‌مند است. این فاکتور نیز بر محتوای اکسپلور اینستاگرام شما تأثیر می‌گذارد چون پیج‌های کاری با مشخص کردن موقعیت کاری خود، سعی می‌کنند از این طریق بتوانند کاربرانی که در منطقه آن‌ها حضور دارند را به سمت خود جذب کنند. بنابراین اینستاگرام از یک سو موقعیت پست‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده و از طرف دیگر موقعیت جغرافیایی شما را نیز بررسی می‌کند و بر این اساس، پست‌هایی را که در محدوده زندگی شما باشد را به شما معرفی خواهد کرد.

نگین که صاحب این برند است، طبق تقویم محتوایی که تهیه کرده، پست امشب خود را آپلود می‌کند. موضوعی که شاید به نظرتان جالب بیاید آن است که اکسپلور هر فرد، درست مثل اثر انگشت او، با فرد دیگر متفاوت است. چون همانطور که گفتیم، هرچه در این صفحه می‌بینید، بر اساس علایق شخص شما انتخاب شده است. راستش تا چشم کار می‌کرد، پست‌هایی می‌دیدم که همیشه برایم سرگرم‌کننده بوده‌‌اند و نکته جالبش هم آن بود که تمام نمی‌شد! یکی از بخش های مهم اینستاگرام که با آیکن ذره بین مشخص شده و در این بخش محتواهایی متناسب با سلیقه شما و دوستانتان به نمایش در می آید.

البته که اینستاگرام برای تغییر عادات اکسپلور ، به زمان زیادی نیاز دارد و شاید در چند روز اول آثار خیلی از کار‌هایی که می‌کنید را ، مشاهده نکنید. اینستاگرام این قابلیت را دارد که بتواند براساس تعداد لایک‌های که شما برای پست‌های مختلف انجام می‎دهید، سلیقه شما را تشخیص داد. از طرف دیگر وقتی پستی را ذخیره می‌کنید، اینستاگرام متوجه می‌شود شما به این موضوع علاقه داشته و همین مسئله را معیاری برای تعیین محتوای اکسپلور اینستاگرام در نظر می‌گیرد. قطعاً این موضوع برای شما جذاب خواهد بود چون اینستاگرام مطابق با سلیقه شما عمل می‌کند. اگر تصمیم گرفته‌اید که محتوای اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهید ما راهکار‌هایی را در این مطلب به شما پیشنهاد می‌دهیم. در ضمن شما می توانید برای خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور خارجی، خرید بازدید لایو و یا خرید کامنت اینستاگرام از خدمات فالوکمپ استفاده کنید.

مورد بسیار مهم دیگری که در رابطه با اکسپلور اینستاگرام باید بدانید، زمان انتشار پست است. بعد از آنکه یک محتوای زیبا و جذاب آماده کردید، اگر در ساعتی نامناسب آن را پیجتان قرار دادید درست مانند این است که شما یک محتوای بی ارزش و بدون استفاده را در صفحه خود درج کرده‌اید. اگر ساعتی که مخاطب شما در حال چک کردن برنامه اینستاگرامش است، پست خود را بارگذاری نکنید، نمی‌توانید بازخوردی که مد نظر داشتید را از آن دریافت کنید.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به اکسپلور اینستا این است که باید از انواع فرمت‌های موجود در این برنامه برای دیدن شدن استفاده کنید. برای مثال، ریلزها که هم در این بخش و هم در بخش فید اینستاگرام هستند، طرفداران بسیاری داشته و به‌تازگی به این برنامه اضافه شده‌اند. اضافه کردن ریلز، می‌تواند کمک بزرگی برای راه یافتن به اکسپلور به شما کند.

۰ ۱