10 راه برای افزایش فالوور اینستاگرم در سال 2023 ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

10 راه برای افزایش فالوور اینستاگرم در سال 2023 ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

علاوه بر اینکه خرید فالوور فیک باعث افزایش اعتبارتان نمی شود ممکن است اعتبارتان را کاهش بدهد. چون تمام فالوور های فیک هستند و افرادی که شما را دنبال می کنند متوجه می شوند که فالوور های فیک دارید. یکی دیگر از کاربردی ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام به کار بردن تبلیغات آنلاین و آفلاین می باشد.

فهرست مطالب

که روزانه افراد زیادی به این شبکه اجتماعی اضافه می شوند و فعالیت شان را شروع می کنند. بعد از اینکه شبکه اجتماعی تلگرام فیلتر شد محبوبیت اینستاگرام چندین و چند برابر شد و کاربران زیادی از تلگرام به اینستاگرام مهاجرت کردند. اگر بدون در نظر گرفتن ابعاد مختلف، صرفا شروع به تولید محتوا کنید، حتی در صورت افزایش فالوور اینستاگرام، مخاطبانی که ارتباطی عمیق با شما داشته باشند را نخواهید داشت. مخاطب‌هایی که با دریافت ارزش محتوای شما، حاضر به انجام کاری باشند یا پس از مدتی صفحه شما را رها نکنند. بدون شک آمار فالوورهای پیج، اولین فاکتوری است که کاربران و بازدیدکنندگان بر اساس آن میزان اعتبار پیج را مشخص می‌کنند. هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد؛ کاربران علاقه بیشتری به محتوای آن نشان داده و در نهایت تعداد سایر فاکتورهای مهم از جمله کامنت، لایک، بازید ویدئو، بازدید استوری و… افزایش خواهد یافت.

اگر می‌خواهید تعداد فالوورهای خود را بیشتر کنید، سعی کنید پست‌های شما در صفحه اکسپلور مخاطبان بالقوه شما نمایش داده شود. سعی کنید از این روش‌ها استفاده کنید تا محتوایتان در این صفحه مهم و تأثیرگذار نمایش داده شود. اگر دقت کرده باشید بعضی از پیج‌های اینستاگرامی، پست‌های خود را به گونه‌ای ادیت و منتشر می‌کنند که قرار گرفتن پست‌ها در کنار هم باعث ایجاد یک نمای زیبا و جذاب می‌شود. اگر می‌خواهید مخاطبان را مجذوب محتوای خود کنید و آن‌ها را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند، از طرح‌های گرافیکی جذاب استفاده کنید. یکی از طرح‌هایی که معمولاً مخاطبان را جذب می‌کند، ایجاد یک شبکه جذاب از محتوای پیجتان است.

برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام تلاش کنید

توصیه می‌شود زمانی به سراغ پرداخت هزینه و تبلیغ در صفحات دیگر بروید که ابتدا نکاتی که تا به الان گفته شده را به خوبی رعایت کنید. ایجاد یک تقویم و برنامه‌ریزی برای انتشار محتوا به شما کمک می‌کند تا قطار محتوایتان روی ریل درستی حرکت کند. بسیاری از افراد در رابطه با اینکه مسئله کمردرد چقدر جدی است آشنایی ندارند و به همان روش‌هایی که عادت کرده‌اند به انجام کارها و تمرینات و... نوشتن همیشه بخشی از زندگی من بوده و علاقه زیادم به این کار باعث شده تا تو هر زمینه‌ای فعالیت کنم. خوشحالم اینجام و امیدوارم مطالبی که مینویسم برای مخاطبان مفید باشه. زیبایی، عکاسی با کیفیت بالا و ویدیوهای چشمگیر برای برندها ضروری است.

  • زخم نوعی آسیب دیدگی پوستی می باشد که بر اثر شکاف در بافت خارجی و داخلی آن اتفاق می افتاد.
  • یکی دیگر از کاربردی ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام به کار بردن تبلیغات آنلاین و آفلاین می باشد.
  • از آنجا که میکرواینفلوئنسرها در مقیاس کوچکتر کار می‌کنند، تمایل دارند پست‌های تبلیغاتی کمتری داشته باشند و در حوزه‌های مشخصی فعالیت کنند.
  • ولی ما پیشنهاد می‌کنیم که برای بالا بردن تعداد فالوورها عجول نباشید.
  • سعی کنید از ابزارهای حرفه‌ای استفاده کنید و فعالیت خودتان را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید.

این سایت هم بد نیست سانسور شده ولی بدون اشتراک ارشیوشم خوبه... توحه داشته باشید که برای دریافت بازدهی بیشتر، باید پیج های خدف و فیلتر های موحود در سیستم را هر چند وفت یکبار بهینه سازی کتید تا بتوانید روند سریعتر و هدفمندتری داشته باشید. از هشتگ‌هایی استفاده کنید که با محتوای شما (تصویر، ویدیو، عکس‌نوشته و غیره) سازگار باشد و با آن ارتباط داشته باشد. این کار می‌تواند به سادگی نام شرکت، عنوان یا نام یکی از محصولات، رویدادها یا کمپین‌های شما باشد.

نحوه خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

با استفاده از هشتگ می‌توانید فعالیت اثربخش‌تری در این رسانه اجتماعی داشته باشید. بسیاری از کسب و کارهای موفق اینستاگرامی با دست خالی و تنها با تولید محتوای ارزشمند و هشتگ‌گذاری صحیح توانستند یک فروش باورنکردنی را تجربه کنند. سعی کنید داخل هر پست لیستی از هشتگ های پرطرفدار با موضوع کسب و کاری تان را قرار بدهید.

۲- ایجاد استراتژی محتوا برای صفحه اینستاگرام، شروع مسیر رشد

هر چه قدر این تعامل، یعنی لایک و کامنت زیر پست‌های شما بیشتر باشد، احتمال حضور شما در قسمت اکسپلور ، بخشی که ایسنتاگرام برای پیدا کردن صفحات جدید طراحی کرده بیشتر است. زمان مناسب پست گذاشتن را پیدا کنید و سعی کنید پست‌هایتان را در ساعاتی منتشر کنید که کاربران بیشتری فعال هستند. برای این کار می‌توانید از اطلاعاتی که اینستاگرام در بخش insights در اختیارتان قرار می‌دهد کمک بگیرید. این آمار قابل اطمینان‌ترین اطلاعاتی است که در اختیار دارید تا ساعت درستی را برای انتشار پست انتخاب کنید.

وقتی پستی را دیدید که واقعا آن را دوست دارید، حتما کامنت بگذارید. همچنین ممکن است نظر شما پین شود، و صدها نفر از فالوورهای بالقوه جدید آن را به راحتی مشاهده کنند. وقتی شما با فالوورهایتان دوست باشید، آنها بدون اجبار و با میل خودشان محتوای شما را با دوستان خودشان به اشتراک می‌گذراند. مثل تیک‌تاک ویدیوهای ریلز هم کاملا قابلیت وایرال شدن دارند. به جای اینکه کاربران فقط ریلز را از اکانت‌هایی که دنبال می‌کنند ببینند، می‌توانند ریلز را از همه اکانت‌ها مشاهده کنند.

۸- رفتار کاربران تان را تحلیل و بررسی کنید

به علاوه، کوتاه بودن ریلز و استفاده درست از هشتگ‌های مرتبط نیز تا حد زیادی به دیده شدن ویدیوی شما کمک می‌کند. می توانید از شرکت‌کنندگان بخواهید که پست هایتان را برای دوستانشان ارسال کنند. یا اینکه از آنها بخواهید تا زیر پستان دوستانشان را ترک کنند.

شرط اصلی موفقیت در فضای اینستاگرام این است که به صورت مستمر محتوا تولید و منتشر کنید. اگر در اوایل کارتان خوش‌شانس باشید و عده‌ای شما را دنبال کنند، بهترین راه برای از دست دادنشان فعال نبودن است! در فضای شلوغ اینستاگرام باید سعی کنید در خاطر مخاطبانتان بمانید و برای انجام این کار باید دائما فعال باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام بپردازیم و جواب سوال‌های بالا را بررسی کنیم. اینستاگرام، شبکه اجتماعی که در سه ماه اول فعالیتش، یک میلیون کاربر را جذب خود کرد!

باید در هر حوزه ای که فعالیت می کنید بتوانید نیازهای آنها را شناسایی کنید و آنها را رفع کنید. اگر ویترین مغازه تان جذاب نباشد مشتری هایتان از شما خرید نمی کنند و دنبال کننده شما نمی شود. سعی کنید با دیگر صفحات فعال در حوزه محتوای خود هم افزایی داشته باشید. با نصب اپلیکیشن های فالوور بر روی گوشی خودتان می توانید بدون انجام هیچگونه فعالیتی شارژ رایگان دریافت کنید. در این مرحله شما باید پیج خود را در سامانه های فالوور ثبت کنید.

هرچه تصاویر پروفایل تان جذاب تر باشد این کار باعث می شود مخاطبان تمایلی به دنبال کردن شما داشته باشد. پیج های زیادی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند که تصاویر جذابی را داخل صفحه پروفایلشان قرار می دهند. همان طور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر می زنند. اولین نکته‌ای که برای افزایش فالوور رایگان اینستاگرام باید رعایت کنید این است که برای پروفایل تان از تصاویر جذاب استفاده کنید.

برای پیدا کردن این افراد اصلا نیازی نیست که به دنبال آن ها بگردید. به طور طبیعی اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم کرده است که مخاطبان و کاربرانی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند پست های شان برای شما به نمایش نشان داده می شود. ۱۰ هزار فالوور علاوه بر این که یک هدف خوب برای اینستاگرام مارکتینگ محسوب می‌شود، امکانات جدیدی را در اینستاگرام برای شما فراهم می‌کند. به عنوان مثال شما می‌توانید از قابلیت گذاشتن لینک در استوری استفاده کنید و ورودی‌های ارگانیک سایتتان را به کمک اینستاگرام افزایش بدهید.

روش دوم آشنایی با عملکرد و الگوریتم های اینستاگرام است که کمک می کند محتوای تولیدی را به بهترین شکل در اینستا قرار دهید. مثالهایی مانند استفاده مناسب از کپشن پست، استفاده از استوری و امکانات فوق العاده آن مانند رای استوری و نظرسنجی، استفاده صحیح و با تعداد معقول از هشتگ اینستاگرام و... اپلیکیشن فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور واقعی جذب می‌کند.

پس اگر فکر می کنید که قرار است یک شبه فالوور های زیادی را جذب کنید سخت در اشتباهید و پیشنهاد می کنم این مقاله را اصلاً نخوانید. این مقاله مناسب افرادی است که می‌خواهند به صورت کاملاً طبیعی فالوور های واقعی برای پیج شان جذب کنند. اگر تک تک روش های افزایش فالوور اینستاگرام را که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد انجام بدهید مطمئن باشید مخاطبان و کاربران زیادی را می توانید جذب کنید. اگر صاحب کسب و کاری باشید با روشهایی که به شما معرفی خواهم کرد مطمئن باشید می توانید درآمدتان را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام افزایش بدهید.

ما در یکی از پست‌های نوین هاب از مخاطبان خواستیم تا پست ما را در استوری به اشتراک بگذارند و تصویر زیر نتیجه این درخواست است. در حالی که بسیاری از افراد هدفشان کاهش وزن است، افراد زیادی نیز برای افزایش وزن تلاش می‌کنند. در این میان برخی بر این باورند مصرف مولتی ویتامین برای چاقی مفید است، مثلا یکی از مواردی که خیلی سرچ می‌شود بهترین زمان مصرف مولتی ویتامین برای چاق شدن است! از وب سایت خود برای بالا بردن فالوور اینستاگرام کمک بگیرید. تمام خدمات فالووریاب در وب سایت، پنل کاربری و اپلیکیشن اندروید و آیفون در دسترس است. با نصب اپلیکیشن فالووریاببرای پیج های اینستاگرام خود فالوور واقعی و هدفمند جذب کنید.

یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود این است که از امکانات جدید اینستاگرام مثل لایو و استوری آن استفاده کنید. امروزه امکانات جدید اینستاگرام باعث شده که این شبکه اجتماعی نسبت به بقیه رقبا محبوب تر شناخته شود. و مخاطبان و کاربران زیادی روز به روز به هواداران اینستاگرام بپیوندند. افزایش تعداد فالوورهای پیج راه‌های مختلفی دارد که کاربران باتوجه‌به شرایط پیج و استراتژی‌های تعیین شده می‌توانند از آنها استفاده کنند.

۰ ۰