اکسپلور اینستاگرام چیست؟ نحوه رفتن به اکسپلور اینستا

اکسپلور اینستاگرام چیست؟ نحوه رفتن به اکسپلور اینستا

اکسپلور در قسمت پایین صفحه اینستاگرام با آیکن ذره بیننمایش داده شده است. از برندهای بزرگ و اینفلوئنسرها برای تعامل مخاطبین با پست های خود استفاده کنید. تولید محتوای یونیک امری سخت و دشوار است زیرا این محتوا نیاز به خلاقیت ،ایده پردازی ،قلم خوب و مخاطب شناس صحیح دارد. رایانه کمک سوال می‌کنند، برای به دست آوردن پاسخ این سوال این مطلب را تا آخر مطالعه نمایید. سلام وقت بخیر من اینستاگرام مود نصب کردم اما مدتی هست که در قسمت اکسپلور فقط عکس طبیعت و اینجور چیزا نمایش میده، حتی کش اینستا رو هم پاک کردم یا حتی حذف کردم و اینستای اصلی رو نصب کردم بازم درست نشد.

بنابراین با رفتن به این صفحه می‌توانید محتواهای حسابهای دیگری که به سلیقه ی شما نزدیک است را مشاهده کنید. اگر مطمئن نیستید که محتوای درگیرکننده چه شکل و شمایلی دارد، ببینید کدام جنس محتوا معمولا راهش را به صفحه اکسپلور اینستاگرام باز می‌کند. بدین ترتیب از پست‌هایی که مخاطبان هدف شما تماشا و با آن‌ها تعامل می‌کنند، الهام خواهید گرفت. برای مثال می‌توانید ببینید کدام رویکردها برای اکانت‌های مشابه در صنعت شما بیشترین موفقیت را به همراه آورده‌اند و استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام خودتان را بچینید. محتوای پیج‌های خصوصی در قسمت اکسپلور اینستاگرام نمایش داده نمی‌شود پس اگر می‌خواهید محتوای خود را وارد صفحه اکسپلور کنید، پیج شما باید عمومی باشد.

  • برای این که بیشترین میزان تعامل با مخاطبان خود را داشته باشید باید زمان طلایی پست گذاشتن را بر اساس فعالیت مخاطبین هدف خود در اینستاگرام پیدا کنید.
  • یادتان باشد، هرچیزی را هشتگ نکنید و مشخصاً درباره‌ی موضوع کسب‌و‌کارتان باشد.
  • علاوه بر آن استفاده از عکس‌های مناسب و مرتبط با کارهایتان، این احتمال را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد.
  • اگر تجربه‌ یا دیدگاهی در‌این‌باره دارید و یا مورد دیگری برای ورود به این صفحه می‌دانید که ما در این مقاله ذکر نکردیم، لطفاً در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.
  • حال فرض کنید که شما یک صفحه فروشگاهی داشته باشید و محصول شما در این صفحه باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ مطمئناً اگر محصول و قیمت خوبی داشته باشید، فروش بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

محتوایی که شما در اکسپلور خود می‌بینید با محتوایی که دیگران در اکسپلور اینستاگرام‌شان می‌بینند فرق می‌کند و به‌نوعی بازتاب فعالیت شما در اینستاگرام است. برای مثال بیایید فرض کنیم انبوهی اکانت مرتبط با غذا را فالو و ویدیوهای ریلز مرتبط به آشپزی را هم تماشا می‌کنید. در چنین شرایطی، اینستاگرام برخی از محبوب‌ترین محتویات مربوط به غذا را در صفحه اکسپلور شما می‌آورد. مادامی که معیارهای ضروری رعایت شوند، اینستاگرام هیچ اکانتی را در جایگاهی بالاتر از دیگری قرار نمی‌دهد و محتوای انواع و اقسام اکانت‌ها را به نمایش درمی‌آورد. این خبری عالی برای آن‌هایی است که یک اکانت بیزنیس اینستاگرام دارند.

پاک کردن HISTORY اینستاگرام

صفحه اکسپلور اینستاگرام یکی از بهترین راه کارهای دیده شدن محسوب می گردد. نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام یک تبلیغ رایگان و کاربردی محسوب می شود. به کمک این صفحه می توانید کسب و کار خود را به بُعد وسیعی از کاربران اینستاگرام معرفی کنید و از این طریق تعداد فالوورها و ترافیک صفحه خود را افزایش دهید.

مقاله افزایش فالوور در اینستاگرام به شما کمک زیادی خواهد کرد. بهره‌گیری از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. از این طریق می توانید امکان دیده شده در اکسپلور اینستاگرام را افزایش دهید. به وسیله اکسپلور میتوانید، پست های مورد علاقه دوستان و یا اینکه موضوعاتی که خودتان قبلا جستجو کرده اید را مشاهده نماید ، در واقع اینستاگرام با این کار فعالیت شما را بررسی و ثبت می‌کند. اگر این افراد قابل اعتماد بیشتر در چشم باشند میتوانند پول بیشتری به دست بیاورند ، به همین دلیل است که شاخ های مجازی اینستاگرام سعی می‌ کنند به هر شیوه ای که شده در صفحه اکسپلور قرار بگیرند.

ساخت ویدیوهای ریلز شانس شما برای افزایش انگیجمنت و دامنه مخاطبان را بالاتر می‌برد. از سوی دیگر می‌توانید فید پروفایل خودتان را متنوع‌تر کنید و مخاطبان را در تعامل نگه دارید. گذشته از ریلز، می‌توانید با فرمت‌های دیگر هم آزمون و خطا کنید. در حالت ایده‌آل لازم است فرم محتوایی محبوب در هر لحظه را شناسایی و از آن به نفع استراتژی خود استفاده کنید. نحوه ورود به این صفحه اختیاری نبوده و براساس امتیاز و بازدهی کلی پیج شما مرتبط است. اما مستر مارکتینگ میتواند هر کدام از پست های شمارا که تمایل داشته باشید برای اکسپلور، وایرال نماید.

  • اولین سوال که پیش می آید این است که اکسپلور در اینستا کجاست و چه کاربردی دارد.
  • حالا فرض کنید اگر به بازاری دست پیدا کنید که روزانه میلیون ها نفر در اون رفت و آمد دارند، چه تعداد افراد بیشتری با برند شما آشنا خواهند شد و تبدیل به مشتریان دائمی شما می‌شوند.
  • درحالی که هر دقیقه هزاران محتوای جدید از راه می‌رسد، پست شما اگر فورا تعامل نگیرد می‌توان در فید مخاطبان گم شود.
  • شما کافیه بعد از ساخت اکانت اینستاگرامتون، چند تا پست رو در مورد موضوع مشابهی لایک کنید، تا در کسری از ثانیه محتوای اکسپلور اینستاگرامتون، برای شما شخصی سازی بشه.

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به گونه ای طراحی شده که بیشتر به خواسته های کاربران توجه می کند و پست هایی را به شما نشان می دهد که بیشترین لایک و یا نظر را نسبت به آن داشته اید. قبل از شروع توضیحات، بهتر است کمی در مورد صفحه اکسپلورر ایسنتاگرام گفتگو کنیم سپس به آموزش گذاشتن پست در اکسپلور اینستاگرام بپردازیم. برای حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام، هیچ چیز مهم‌تر از محتوای جذاب نیست. باید محتوایی تولید کنید که مشارکت یا تعامل (انگیجمنت) مخاطب را برانگیزد. مهم‌ترین عامل برای ورود محتوای شما به صفحه اکسپلور، محتوای جذاب است. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که از انواع و اقسام محتوا (تصویر، ویدیو، IGTV یا استوری) برای جذب مخاطب استفاده کنید.

یعنی کاربر را راهنمایی کنیم تا برای ما لایک یا کامنت یا هرچیزی که مد نظرمون هست را انجام دهد. این قسمت همان جایی است که علایق یا فعالیت های گذشته شده باعث شده که پست های افراد مختلف برای شما نمایش داده شود. به تب اکسپلور بروید پستی که مورد علاقه تان نیست را باز کنید و روی سه نقطه بالای پست ضربه بزنید.

ویدیوهای طولانی (بیشتر از یک دقیقه) تحت عنوان IGTV را امتحان کنید

باید بدانید که پروفایل‌های خصوصی در بخش پربازدیدها (اکسپلور) به نمایش در نمی‌آیند. بسیاری از پیج ها و اکانت ها در حالت خصوصی یا پرایوت قرار دارند. اجازه بدهید تا فالور های تان بدانند با آدمی از جنس خودشان رو به رو هستند. از محصول آن‌ها در استوری خود نام ببرید و به آن‌ها اطلاع دهید.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی جهت رپورتاژ آگهی، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات

باید بهترین پست‌ها را پیدا کنید و از آن‌ها مطالب زیادی یاد بگیرید. به هرحال خیلی مهم است که روش صحیح استفاده از هشتگ‌ها را بدانید. یادتان باشد، هرچیزی را هشتگ نکنید و مشخصاً درباره‌ی موضوع کسب‌و‌کارتان باشد.

اکسپلور اینستا کجاست ؟

در پایان امیدواریم که مطلب چگونه در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیریم؟ برای شما آموزنده و مفید واقع شود، و با استفاده از روش های شرح داده شده در این مطلب بتوانید در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیده شوید. پلتفرم اکسپلور اینستاگرام رفتار کاربران را تحلیل می کند و بر اساس علایق کاربران پست های مشابه را به آنها توصیه میکند. صفحه اکسپلور اینستاگرام کلکسیونی از تصاویر، ویدیوها، ریلز و استوری های عمومی است و چیدمان و محتوای صفحه اکسپلور هر کاربر با سایر کاربران متفاوت است و این چیدمان به علاقه کاربران بستگی دارد. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل و ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام این است که برندهای فعال در حوزه خودتان و اینفلوئسنرهای مورد علاقه خودتان را فالو کنید. Explore در اینستاگرام قسمتی است که شما روزانه چندین بار به آن سر می‌زنید و پست هایی در آن قرار می‌گیرد که می‌تواند هیچ ربطی به فالویینگ ها یا فالوور های شما نداشته باشد. یعنی نیازی نیست حتما یک پیجی را فالو کرده باشید تا در بخش اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد.

محتوای جذاب منتشر کنید

بنابراین اگر در پی رسیدن به یک تعامل فوق‌العاده هستید، حتماً برای ورود به صفحه اکسپلور تلاش کنید. بعد از آنکه مخاطبان خود را شناختید وقت آن رسیده است که برای محتوای صفحه خود فکری کنید. محتوای شما باید آنقدر جذاب باشد تا مخاطب را به خود درگیر کرده و یا تصمیم بگیرد آن را دانلود کند و در سیستم شخصی‌اش نگهداری کند و یا آن را در برنامه ایسنتاگرام ذخیره کند. گاهی اوقات یک جمله و یا عبارت ممکن است باعث میخکوب شدن طرف شده و او را برای بازدید از صفحه‌تان مشتاق کند.

استفاده بیش از حد از هشتگ ها و استفاده از هشتگ هایی که ارتباطی با موضوع پست شده ندارند تاثیر منفی خواهد داشت. برندها با حداقل یک هشتگ بیش از 12.6 درصد بیشتر از کسانی که از هیچ هشتگی استفاده نکرده اند با مخاطبین خود تعامل دارند. اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش هایی است که به جذب فالوور کمک می کند. یکی از محبوب ترین و البته جذاب ترین بخش های نرم افزار اینستاگرام بخش اکسپلور آن است.

در مرحله نخست وارد آدرس گوگل ترند شوید ، سپس همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌ کنید بر روی سه خط بالای نمایشگر که در سمت چپ قرار داردکلیک کنید. همچنین پست هایی که توسط دوستان شما لایک شده است، در اینبخش قرار دارد و برای شما نمایش داده می‌ شوند. در ابتدا شما باید از فعال بودن اینترنت و بسته اینترنتی اطمینان کسب کنید. اجرا کمپین های مشترک بهانه ایست تا یکدیگر را در صفحات خود تگ کرده و علاوه بر دستیابی متقابل به فالوورهای بکدیگر، در اکسپلورر کابران بیشتری حضور پیدا کنید. محتوا و عکس به گونه ای باشد که مخاطب درباره شما و برندتان کنجکاو شود و در نهایت پروفایل شما را باز کند. محتوا به گونه ای مخاطب را وادار به نظر دادن و لایک کردن بکند.

شناسایی بازار هدف به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید باید چگونه رفتار کرده و پاسخی برای این سوال که چگونه در اکسپلور اینستاگرام پست بگذاریم، پیدا کنید. اجازه دهید مطلب را این طور باز کنیم که هر صفحه‌ای برای آنکه بتوانید تعداد فالورهای خود را افزایش دهد ابتدا باید متوجه شود که بازار هدف به چه نوع محتوایی علاقه‌مند است. در این صفحه، مجموعه‌ای کامل و بسیار متنوع از عکس‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌ها دیده می‌شود و کاربران با توجه به علائق خود می‌توانند آنها را باز کرده و هر کدام را که تمایل داشتند فالو کنند. الگوریتمی که این صفحه از آن پیروی می‌کند، بر اساس الگوریتم یادگیری ماشینی است.

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در صفحه اکسپلور اینستاگرام، پست‌های نامربوط و یا چیزهایی که به آن علاقه ندارید برایتان ظاهر شود. این پست‌ها بصورت هوشمند بر اساس فعالیت‌های شما و حتی دوستانتان ظاهر می‌شود. هرعکسی که لایک می‌کنید یا هر شخصی را که فالو می‌کنید می‌تواند دلیل تغییرات اکسپلور شما شود. اما اینستاگرام راه حلی برای خلاص شدن از دست این قبیل پست‌ها در نظر گرفته است. به همین منظور، در این مقاله، آموزش اکسپلور اینستاگرام از جنبه‌های مختلف ارائه می‌شود.

در هنگام استفاده از هشتگ‌‌ در اینستاگرام باید به دو نکته توجه ویژه داشته باشید. اول اینکه از هشتگ‌های مرتبط با محتوای پست و پیج خود استفاده کنید. دوم اینکه سعی کنید هشتگ‌هایی انتخاب کنید که جستجوی بالایی داشته باشند. استفاده درست از هشتگ‌ها باعث می‌شود که مخاطبان هدف خیلی راحت‌تر شما را پیدا کنند و سراغتان بیایند. وقتی به مخاطبان هدف خودتان برسید تعامل یا انگیجمنت شما به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند و در نهایت می‌توانید وارد صفحه اکسپلور شوید. کسب و کارها برای به دست آوردن موفقیت، باید ابتدا بازار هدف خود را بشناسند.

۰ ۰